poniedziałek, 17 czerwca 2013

Zbieranie LPS jest pasją?

Wiele osób rezygnuje z kolekcjonerstwa LPS,ponieważ uważa że są dziecinne.Może miały być takie,ale Pet-Shopy to nie tylko drugie dziadostwa dla dzieci! Mają wartość kolekcjonerską,dzięki czemu starsi fani LPS nie muszą się nimi bawić,lecz je kolekcjonować dla ubawu.Takie dziesięcioletnie (i powyżej) dziecko może się nauczyć oszczędzania,cierpliwości i szacunku dla rzeczy,które posiada.Gdy kolekcjoner wymienia swoje figurki np.na inny kształt, to wtedy lepiej się kontaktuje z ludźmi,co przydaje się w życiu.Czy LPS są prawdziwą pasją? Ależ TAK! Pasje w końcu uczą samodzielności,a w przypadku LPS tak jest.Kiedy zbieramy lalki,to robimy im zdjęcia,szyjemy ciuszki,a więc to także jest zaletą! Niektórym wydaje się to dziwne,ale pewnie te osoby nie wiedzą o co chodzi.Takimi i innymi pasjami dzielimy się z innymi.Wtedy zdobywamy nowych przyjaciół.Oczywiście tak jest nie tylko z LPS'ami! Są inne rzeczy,które dla kilku osób są beznadziejne,a jednak mają swoje zalety! Dlatego śmiało,zbieraj to co lubisz! 





(sorry za jakość)
I to tyle na dziś.Nie wiem,czy w tym tygodniu coś jeszcze napiszę,ale się postaram :)
PS.Dziękuje za 4 (bo 2 aj napisałam) komentarze pod poprzednim postem! Thank you very match! xD
Papatki ;***

*EDIT*
Czy wam się mój blog podoba? :<


9 komentarzy:

  1. Przepraszam,za te białe "coś" pod postem xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbieranie LPS jest pasją, to pewne. I nie, nie są dziecinne! Do EDItu: Blog jest super! Pisz, pisz dalej! ;)
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny blog :) Wejdź pokomentuj bo mi ciebie brak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blooooog jest suuuuuperrrr !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog . Bardzo interesująca notka i to prawda , LPS mogą być pasją ;D

    Zapraszam Cię na mojego bloga : nasze-littlestpetshop.blogspot.com - skomentujesz ?

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Blog! Będę wpadać często :) Zgadzam się z tą notką. LPS`y mogą być nie tylko pasją , ale również częścią życia :)


    April LPS z explore-lps-world.bogspot.com - Wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog (to ja Maya <3 z pingera xD)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog. Ja tez uważam, ze LPS to nie tylko zabawki.

    Zapraszam na mojego bloga : nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham kolekcjonować LPS, sprawia mi to przyjemność. Dzięki temu nauczyłam się, że nawet w takiej małej zabawce znajduje się magia.

    OdpowiedzUsuń