sobota, 15 czerwca 2013

Powrót? + Ocenki LPS

Ostatnio pinger przeszedł wiele zmian i to wcale nie lepszych.Liczniki co prawda już działają,ale na moje szczęście nie ma zaległych odwiedzin,a na dodatek wyskakuje mi inna liczba wpisów.Ja nie rozumiem! O co chodzi? 
Chyba teraz będę pisać tu lub założę sobie bloga na bloog.pl czy jakoś tak.Nie mam zamiaru odchodzić z pingera! Po prostu poczekaj aż wszystko będzie dobrze.Gorzej się stanie,gdy wcale nie będzie okey ;_;
Ten wpis przypomina mi post z oficjalnego bloga.Pytanie brzmi: Czemu? A bo dlatego,że na pingerze dodawałam często krótkie i bezsensowne wpisy,choć to się już zmieniło :)
Z tego i owego powodu do wpisu dodam ocenki "losowych" LPS :D
Lps #1
No proszę,przecież to pierwszy Lps wyprodukowany przez Hasbro! Nawet ładny ^^
Kolor: Bardzo mi się podoba,a te cienie sprawiają,że figurka jest jeszcze bardziej cudna :3 9/10
Oczy: Trochę przymrużone i dla mnie wyglądają na śmiejące się xD To chyba dobrze ;p Tylko ten kolor taki....nie pasujący D: 6/10
Kształt: Chichuachua <3 Starego kształtu.Fajny :D 9/10
Razem: 24/30
Lps #17
Pudelek z włoskami ;*
Kolor: Lubię białe petki,ale niestety one się straszliwie brudzą.A włosy i różne takie elementy powinny być w innym kolorze.Najgorsza z tego wszystkiego jest pocieniowana plamka na pyszczku. 5,5/10
Oczy: Ale małe O.O Nie pozostaje mi nic innego niż  5/10 (za kolor)
Kształt: Lubię pudle :) Te w starym kształcie mniej :(  Dlatego 6/10
Razem: 16,5/30
Lps #21
Kocham jego numer.W końcu jest moim numerkiem z dziennika xP
Kolor: I love ♥ Taki naturalny,czyli coś w sam raz dla mnie! 10/10
Oczy: Mogą być ;P 9/10
Kształt: Chyba już nie muszę mówić co to za rasa xDD 10/10
Razem: WOW!!! 29/30
Lps #816
Rozkoszny ;>
Kolor: Koci ! ;333 No i plamki...:c 7/10
Oczy: Super C: A te plamy w oczach! Awww *_* Niebieskie ☺ 10/10
Kształt: Znany i kochany - Pan Shorthair! 10/10
Razem: 27/30

Lps #1428
To chyba z saszetek <chyba>
Kolor: Nie najgorszy 6/10
Oczy: Dziwnie się patrzą.Na mnie O.o. A tak dokładnie w odwrotną stronę X.X 5/10
Kształt: Persiak C; Szkoda,że ja nie mam takiego ;-; 10/10
Razem: 21/30


To była już ostatnia figurka.
Do następnego wpisu :)
bYe ;*

 






7 komentarzy:

  1. Mam tą "czikę" nr. 1 c: Moja Sierra <3
    Będę wpadać na bloga :D Chyba XD

    thx za koma c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten retriever #21 jest cudowny *q* Leci na moją listę marzeń :-D
    Ja też będę wpadała na tego bloga ;-)
    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pierwszą Chichuachua'ę [nie wiem jak się to pisze :P]. jest śmiechowy. ;)
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój boże! Rainbow na blogu! To ja My pasion i brakuje mi twoich komentarzy! zostań tu nigdzie nie idź!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się piesek nr. 3 i kotek nr. 5. No tak, Pingerek się zchrzanił, teraz mamy problem z komenatarzami.

    OdpowiedzUsuń