wtorek, 25 czerwca 2013

Moje LPS-owe manie

Każdy je ma.No,może nie zaraz manie,ale po prostu czasem jest dobrze mieć swój ulubiony kształt.Ja mam takie 2 - tabby cat'y oraz lisy.Niestety nie mam ich dużo.Tylko 4 tabby cat (w tym powtórki) i 1 liska.Chociaż nie jest źle.Dzięki temu umiem wybrać,mam takie "unikaty", którymi lubię się bawić.A jak ktoś się nie bawi,to można porobić im zdjęcia albo wymyślać z nimi ciekawe historie.

Przykład tabby cat'a.
 
#1364


A to jeden z lisów.
#807

Nie pamiętam skąd to mi się wzięło.Wiem tyle,że je uwielbiam...♥

A wy?
Macie jakiś swój ulubiony kształt?
Jak tak,to jaki?


4 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam LPS są dla mnie za drogie, ale spróbuje skolekcjonować chociaż z dwa ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :) Moją manią są shorthairy i króliczki (te z klapniętymi uszami). Jeśli możesz wpadnij do mnie
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    Ps. Do Luny : Lps nie są drogie. Można kupić już do 1zł na tablicy albo allegro

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takiego lisa:P
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją manią są te: http://kolekcjonowanie-lps.blogspot.com/2013/07/petshopowa-wishlista-zyczen.html

    OdpowiedzUsuń