środa, 20 marca 2013

Witam!

Hej,witajcie.Zwracajcie się do mnie RainbowxD , bo to takie dodatkowe konto (moje oficjalne konto - weronikalps.pinger.pl ),na którym zbyt często nie będę pisać :c Ale spoko,tak zle nie będzie,bo czasami opublikuje tutaj różne rzeczy pochodzące z mojego oficjalnego bloga,na którym piszę codziennie ;) Co tu gadać.....No już sama nie wiem xD Jestem na ogol przyzwyczajona do pisania krótkich postów,takich,jakie mam na pingerze ^^ Dobra no to tyle,jeszcze parę informacji o mnie:

"Mam na imię weronika,mam 11 lat,a 14 stycznia obchodzę urodziny.Mam wiele koleżanek,ale moją najprawdziwszą BFF jest Nasari z pingera - huskylps.pinger.pl Jest ona nie tylko z pingera lecz także z reala,a to potwierdza to,że jest dla mnie prawdziwą przyjaciolką.Wiele tu nie będę siedzieć,bo i tak sporo czasu spędzam na pingerowcu xD "

To tyle,buziaki :*

Na pożegnanie kilka fotek:






  A  tu na koniec moj kochany Bursztyn - mój pierwszy lps.No to jeszcze raz buziaki :*

6 komentarzy:

  1. Tego bloa mogę stracić ,ale pingera - nigdy!

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć to ja Monster_High
    mam pytanie po pierwsze to witam na twoim blogu spocie
    i przejdę do pytania lubisz Monster High?
    proszę o szybką odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  3. aha a masz jakąś ulubioną postać?

    OdpowiedzUsuń